Πρόγραμμα διατροφής

Diet calendar
FavoriteLoadingΠρόσθεσε στα αγαπημένα!

Κι όπως κάθε διαιτολόγος που σέβεται τον εαυτό του θα σου πει, ξεκίνα να καταγράφεις! 

Τι θέλω να πως με αυτό, θα σου εξηγήσω άμεσα. Καθώς δεν είμαι οπαδός της αυστηρής «δίαιτας» με την έννοια της στέρησης, αλλά ούτε και φαν της ταμπέλας «κάνω δίαιτα» όπως καταλαβαίνεις έχω προσπαθήσει να βρω έναν τρόπο να που δουλεύει για εμένα ώστε να παραμένω πιστή στην διατροφή μου, σε μια διατροφή μέτρου και υγείας, και να μην πιέζομαι μπαίνοντας σε ακραίες συνθήκες που πίστεψε με έχουν πάντα το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. 

Έτσι λοιπόν, και κατόπιν της καθοδήγησης της αγαπημένης μου φίλης, εξαιρετικής διατροφολόγου και συνεργάτη Κατερίνας Βάμβουκα έμαθα να κρατάω ένα ημερολόγιο διατροφής, και σιγά σιγά έμαθα και να υπολογίζω τι χρειάζομαι να τρώω για να νιώθω καλά στο σώμα μου, τι είναι περιττό, πότε να κάνω κράτει και πότε να αφήνω τον εαυτό μου χαλαρό να απολαύσει. Έμαθα τι χρειάζομαι εγώ προσωπικά, ανάλογα και με τον ευρύτερο τρόπο ζωής μου, και τις συνήθειες μου. Για να μας ταιριάξει οποιοδήποτε πρόγραμμα διατροφής θα πρέπει να μας ταιριάζει ψυχολογικά και διατροφικά, δηλαδή να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες μας, ψυχή τε και σώματι. Να μπορείς να ισορροπήσεις και να είσαι χαρούμενος! Γιατί σε ψυχολογικό επίπεδο μπορώ με βεβαιότητα να σου πω πως το να πιεστείς γαι κάτι που δεν αντέχεις θα έχει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιδιώκεις! 

Χαλάρωσε λοιπόν, και έλα να βρούμε μαζί πρακτικούς τρόπους για να παραμείνεις σε μία υγιή ισορροπία.

Γιατί αγαπημένοι μου, η αλήθεια είναι ότι μόνο στο μέτρο μπορεί να βρει κανείς την ισορροπία. Αν ξεφύγεις προς το άκρο, προς κάτι που δεν έχεις συνηθίσει και σου είναι ξένο, δεν μπορείς πρακτικά να παραμείνεις εκεί για πολύ. Οτιδήποτε ακραίο, είτε προς την μία κατεύθυνση είτε προς την άλλη έχει πάντα πισωγυρίσματα! Και δεν το θέλεις αυτό έτσι δεν είναι;

Για να ξεκινήσεις λοιπόν την πρακτική εφαρμογή των όσων συζητάμε, αρχικά μοιραζόμαστε μαζί σου ένα εκτυπώσιμο εβδομαδιαίο ημερολόγιο διατροφής.

Τι ακριβώς κάνεις:

Κατεβάζεις κι εκτυπώνεις, το πρόγραμμα που σου δίνουμε, όσες φορές θέλεις, μπορείς ακόμα και να φτιάξεις ένα ντοσιέ να έχεις μέσα όλες τις εβδομάδες σου συγκεντρωμένες.

Το έχεις μαζί σου στην ατζέντα σου, και σημειώνεις τα γεύματα σου, ακόμα και τα σνακ σου. Σνακ είναι κι ο χυμός για παράδειγμα έτσι;

Στο τέλος της εβδομάδας παρατηρείς τι έκανες, παρατηρείς την διατροφική σου συμπεριφορά και κάνεις τον απολογισμό σου. Μπορείς επίσης να τα δείξεις στην διατροφολόγο σου και να αποφασίσετε μαζί πως να προχωρήσεις!

Subscribe and get your free download
* Τα στοιχεία που δίνετε χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από τους διαχειριστές του MyFzen με σκοπό την αποστολή newsletters ανά τακτά χρονικά διαστήματα

SHARE THIS

Σχετικά άρθρα

Αφήστε το σχόλιό σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

*Τα στοιχεία που καταχωρούνται θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά από το myfzen.gr και από κανέναν άλλο οργανισμό ή φυσικό πρόσωπο και έχουν σκοπό την επικοινωνία με τους διαχειριστές του myfzen.gr

Quick tips